onsdag 2. mars 2011

Jomfrutur med symaskinen

                                Til jul fikk jeg av min snille mann en etterlengtet SYMASKIN!!




Har ikke hatt tid til å prøvekjøre den før for et par dager siden - 
da var det frem med maskin og stoff, nål og tråd...




Og så var det å tråkke i vei - har ikke brukt en maskin siden kunst & håndverk timene på ungdomsskolen - så regnet ikke med å lage noe mesterverk, men heller å lære meg hvordan herligheten fungerer!


                Etter litt tenking, tråkking og feiling, dukket det opp orden i kaos i form av denne:



En søt liten pose - tenkte kanskje å bruke den som skopose, eller til større toalettsaker når jeg er på reisefot. Fornøyd som jeg var for å ha vunnet kampen mot maskina, tråkket jeg litt til og endte opp med denne som skal pynte opp kjøkkenet mitt:



En liten poseholder - åpning i begge ender



Håper vi maskina og jeg kan ta oss en date igjen snart!!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden