tirsdag 22. februar 2011

Hjemmestrikket

Slenger ved et innlegg til for virkelig å komme i gang med blogglivet!

Som så mange andre har også jeg kastet meg på strikkebølgen  - er ny på feltet, så foreløpig er det frem og tilbake, rett og vrang som gjelder - men det trenger ikke bety at man ikke kan lage både fine og nyttige ting! Mitt første prosjekt var ment å bli et babyteppe, men ble plutselig en del større enn planlagt, så nå henger det over sofaarmlenet til pynt!



                                                                 Dobbel perlestrikk

Har også strikket et putetrekk i ribbestrikk:



Så enkelt - også så koselig det er når det er hjemmelaget! :)

1 Kommentarer:

Klokken 25. februar 2011 kl. 16:08 , Blogger Unknown sa ...

Heihei;)
Takk for hilsen inne hos meg;) Slik fant jeg deg, hihi...
Koselig header du har, de skålene var såååå fine!

Ha en herlig helg, og velkommen til bloggeland;)

Klem Line

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden